logo Perun barvaA pár informací navíc …

Již potřetí se v sobotu 7.5.2016 v Oldřichovicích pod Javorovým postaví na start HYUNDAI Perun SkyMarathon® několik stovek běžců a běžkyň. Aktuálně je ve startovce přes 600 jmen. I když ne všichni nakonec odstartují, masa závodníků, kteří budou bojovat o tituly mistra a mistryně České republiky v SkyMarathon® bude opět větší než minule.

Jasně, o tituly nebo umístění na čele nebudou bojovat všichni. Ty, kdo by se měli objevit mezi prvními v cíli nebo figurovat na bedně, jsem se pokusil ve startovce vyhledat a najdete je níže.

LOGO_SKYRUNNER_CZECH_SERIES_BI

LOGO_SKYRUNNER_CZECH_SERIES_ATEXPerun však bude mít i jednu novinku. Vedle MČR na trati SkyMarathon® bude současně odstartován i závod na kratší trati SkyRace®. Zatímco MČR bude zároveň hodnoceno i do Bohemia Industry Skyrunner® Czech Series, kratší závod je zařazen a bude hodnocen jako druhý letošní závod do nově zavedené ATEX Skyrunner® Czech Series JUNIOR a U23. Zajímavostí by mohlo být, že tato serie byla pro mladé závodníky a závodnice vyhlášena jako první taková národní serie na světě.

V tomto kratším závodě nepůjde jen o vítězství nebo pozice na bedně a body do této serie. Výkony na tomto závodě ve spojení s předchozími výkony na Ještědu budou do značné míry vodítkem, k finální nominaci na Youth World Skyrunning Championships v itálli, které se koná v konci července.

SAM_6549_small

Straková Anna

Tuhovčáková Veronika

Zrzavecká Lada

S laskavým souhlasem autora (Lukáš Budínský)

JUNIOŘI – U19

Czeczotka Marek

Kozlovský Vladimír

Křeček Jiří

Mrklovský Ondřej

Nezval Ondřej

Novák David

S laskavým svolením autora (Lukáš Podolák)

JUNIORKY – U19

Urbaczka Matěj

Chloupek Adam

Kukla Ondřej

S laskavým svolením autora (Lukáš Budínský)

ŽENY – U23

Luštincová Lucie

První tři muži a ženy v pořadí Mistrovství České republiky se pak mohou těšit opět na skleněné trofeje, tentokrát v novém stylu masivních váz z křišťálového skla.

Trofeje pro MČR v SkyMarathon®

Důležité informace pořadatele

Povinná výbava

V povinné výbavě je uveden pouze plně nabitý mobilní telefon.

Hůlky

Hůlky smí závodník použít v závodě hned od Startu. Nesmí mu být podány cizí pomocí během závodu. Ovšem rozhodne li se, že již nechce dál hůlky v závodě užívat, má právo je předat support teamu pouze na jedné z občerstvovacích stanic. Vrátit hůlky na jiné občerstvovací stanici zpět závodníkovi je zakázáno a bude trestáno diskvalifikací. Pořadatel ani nikdo z pořadatelského týmu nebere zodpovědnost za odložené hůlky.

Cizí pomoc

Závodník smí užít cizí pomoc (support team podá jídlo, pití, oblečení, sebere hůlky) pouze v prostoru oficiálních občerstvovacích stanic – Guty / Řeka / údolí Tyry / Ostrý. Jinde nesmí být závodníkovi poskytnuta jakákoli pomoc. Dojde li k takové pomoci a bude prokázána, závodník je okamžitě diskvalifikován.

Odpadky

Prázdné obaly z energetických gelů, či sáčky z energetických tablet a jiné obaly, musí závodník vyhazovat pouze v prostoru občerstvovacích stanic nebo je musí donést do cíle. Na trati je přísně zakázáno odhazovat jakýkoli nepořádek (obaly od gelů, tablet, pití atd). Bude li závodník usvědčen, že vědomě vyhazoval odpadky na trati mimo určená místa, bude okamžitě diskvalifikován.

Značení

Trať bude značena pomocí mlíka, rozcestníků s logem Peruna a na křižovatkách, kde by si závodník nemusel být jistý, budou ještě rozvědčíci.

Časové limity

SkyRace® (mladí vlci) – na celou trať závodu je limit 4,5 hodiny

SkyMarathon® – úsek Start – Šindelná (polovina tratě) – 4,5 hodiny – tzn, že závodníci, kteří proběhnou Šindelnou ve 14:05 již nebudou puštěni dále do druhé části závodu a budou odkloněni trasou Skyrace zpět do cíle.

SkyMarathon® – na celou trať závodu je limit – 8,5 hodiny

Občerstvení

1.Občerstvovačka – Guty rucki – 5,3.km – Iontový nápoj + voda + banány + musli tyčinky

2.Občerstvovačka – Řeka – 13.km(výběh) a 15.km(seběh) – Iontový nápoj + voda + Coca Cola + banány + musli tyčinky + čokolády + sůl + perníky

3.Občerstvovačka – Tyra u Mostu – 27.km – Iontový nápoj + Coca Cola + voda + banány + musli tyčinky + čokolády + sůl

4.Občerstvovačka – Chata Ostrý – 30.km – voda

Cíl – Polévka – Bramboračka + pivo nebo Ionťák + perníky nebo záviny

Batoh s věcmi do cíle

Kam s batohem a věcmi na převlečení? Při registraci v tašce obdržíte kromě startovního čísla, čipu, památečního trika, reklamních věcí také pytel na věci na převlečení, který má totožné číslo, jako je vaše startovní. Do něj si můžete uložit věci, které budete chtít nechat vyvézt na chatu do cíle .Zde po doběhnutí po ukázání Vašeho startovního čísla Vám bude vydán pytel s vašimi věcmi na převlečení.

TRAŤ

SkyMarathon

Start- sjezdovkou na Javorový – po modré tur.zn dolů doprava – doprava do lesa (technicky značeno)

– 1.Občerstvovačka – stoupání pod gutské Peklo(technicky značeno) – doprava pokračuj zelenou tur.zn – Gutské sedlo – zatočíš doleva na žlutou tur.zn – stoupání na Vrchol Javorového (technicky značeno) – z Vrcholu doprava po modré tur.zn směr Šindelná – na hřebeni doprava dolů (technicky značeno) – technický seběh do Řeky (koryto potoka, průsek)

– 2. Občerstvovačka – Výstup sjezdovkou(levá část) – Vrchol Príslop – Doprava dolů seběh pod lanovkou do Řeky – stoupání na Šindelnou(Technicky značeno) – Šindelná(časová brána – 4hod:30min od startu) – po modré tur.zn směr Ropice – napojení na červenou tur.zn a pokračuj na Kalužný – Kalužný – po zelené tur.zn doleva na rozcestí U Kalužného – dolů po zelené tur.zn směr Tyra Most

– 3.Občerstvovačka(časová brána – 6hod od startu) – odtud technicky značeno stoupání s napojením na žlutou tur.zn na Ostrý

– Ostrý(4.občerstvovačka-pití) – po žluté tur.zn dolů napojení na zelenou tur.zn a doleva na traverz. cestu směr Kozinec(značeno technicky) – Kozinec – po modré tur zn dolů do Tyry – přeběh 200m asfalt -zabočíš doleva na zelenou tur.zn a stoupáš první část serpentýn – poté doprava pod GRANDE FINÁLE na chatu Javorový – Cíl

SkyRace

Start- sjezdovkou na Javorový – po modré tur.zn dolů doprava – doprava do lesa(technicky značeno)

– 1.Občerstvovačka – stoupání pod gutské Peklo (technicky značeno) – doprava pokračuj zelenou tur.zn – Gutské sedlo – zatočíš doleva na žlutou tur.zn – stoupání na Vrchol Javorového (technicky značeno) – z Vrcholu doprava po modré tur.zn směr Šindelná – na hřebeni doprava dolů (technicky značeno) – technický seběh do Řeky (koryto potoka, průsek)

– 2 Občerstvovačka – Výstup sjezdovkou(levá část) – Vrchol Príslop – Doprava dolů seběh pod lanovkou do Řeky – stoupání na Šindelnou (technicky značeno) – Šindelná – po modré tur.zn vlevo zpátky na chatu Javorový